söndag 18 mars 2012

07.48




Godmorgon söndag!
Just nu har jag en liten sussande Elsa bredvid mig i sängen. Vi kröp ner tillsammans i vår stora säng igårkväll och somnade. Elsa tyckte det var mysigt att få somna i vår säng.
Jimmie smet hemifrån för jobb redan innan sex imorse, jag hörde bara när dörren smällde igen.
Jag vaknade halv åtta och Elsa sover fortfarande. Så typiskt att jag inte kan sova längre när det ges tillfälle.
Nu drar vi snart igång denna dagen med bollibompa och mys i soffan.



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Här startade vi 06.15 men utan vaken tid på natten så det är inte fy skam :)

    Hoppas ni får en fin söndag! För vår del står babysim på schemat och sen ett besök i huset för att ta lite mått, jihoo!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja äntligen iväg och mäta! Skönt att ben insett att när det är natt så sover man =) ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera