söndag 28 oktober 2012

I skogen

Härligt väder idag. Fick leta fram termobyxor till Elsa och lite tjockare vantar. Imorse när vi kom ner visade termometern på -5 grader och det är inte ens november än. Funderar på hur jag ska hålla mina ben varma i vinter då jag inte kommer kunna ha varken mina skidbyxor eller överdragsbyxor. Blir det mycket snö vill man ju vara ute med Elsa och leka. Finns det kanske skidbyxor för gravida?

Efter lunch kom mina föräldrar hit och vi åkte en runda till skogen vid Mölledammarna. Elsa matade ankor, sprang i löven och samlade pinnar.
Skogen är verkligen fin nu.

Nu sitter vi i soffan och myser och bebis lever rövare i magen. Denna gången känner jag sparkarna mycket tydligare då jag har moderkakan i bakvägg. När jag väntade Elsa låg den i framvägg och tog de värsta stötarna. Ibland blir jag nästan lite orolig för hur det kommer kännas om ett par veckor om det känns så här mycket redan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar