torsdag 20 december 2012

Är det över nu?

Igår kom någon form av kräksjuka hem till oss med besked. Två timmar efter jag hämtat Elsa från dagis vände sig magen ut och in och allt kom upp. Exakt en timme senare var det dags igen. Sen inget mer...
Idag har hon ätit som vanligt och vi har lekt varvat med att titta på film.
Tydligen hade ett barn kräkts på dagis i fredags och ett barn igår så det är säkert där det kommer ifrån.
Men! Nu går man ju bara och väntar och känner efter. Har jag inte lite ont i magen nu.. Mår jag inte lite illa nu.. Nä jag tror och hoppas att jag slipper. Det har ju gått ett dygn nu.
Nu väntar jobb imorgon och sen firar vi jul, UTAN kräksjuka!



En utmattad Elsa igår.


Mycket piggare idag :)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar