torsdag 11 juli 2013

Vi backar bandet

Närmare bestämt till den 9 juli. Min födelsedag. Min 30 årsdag.
Jag hade önskat mig en lugn dag utan en massa att stå i och det var precis så det blev. Dagen började med frukost på sängen och ett överraskande besök av min syster som egentligen inte skulle kommit för än dagen efter. Därefter blev det en tur till fågelparken och på kvällen hade Jimmie ordnat en liten överraskningsmiddag med familjen. Som önskat behövde jag inte lyfta ett finger. Jag kunde bara luta mig tillbaka och njuta av min dag.

Fin fina presenter fick jag också. En IPad, som stått på önskelistan länge, en kaffemaskin, fina armband, ansiktsbehandling och fina blommor. 
Det var verkligen en perfekt dag. Tack till min älskling för allt och tack ni andra för att ni kom och firade mig! 

Lite kalasbilder på det kanske?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar