torsdag 1 augusti 2013

Att lata sig

..så här mitt på dagen kan vara bland det bästa jag vet. Dra av sig kläderna och krypa ner under täcket för en stund. Det var precis vad vi tjejer gjorde idag. Men snart är det slut på långa sovmorgnar, sena kvällar och naps mitt på dagen. På måndag är nämligen både Jimmies semester och Elsas sommarlov slut. Jag våndas nästan över att vara själv igen. Allt blir ju så mycket lättare och roligare när man är två.
Men vart tog det här sommarlovet vägen? När Elsa slutade dagis i juni trodde jag det skulle bli jättejobbigt att ha henne hemma så många veckor men det visade sig ju bli underbara veckor som tyvärr nu är slut. För Elsas del blir det dock roligt att komma tillbaka och spännande också med tanke på att hon ska börja på den stora avdelningen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar