onsdag 4 september 2013

Det var länge sedan

Ja minst sagt var det länge sedan jag satt bakom symaskinen. En period när Iris låg i magen var jag flitig men nu sen hon kom har jag inte sytt alls. Det har kliat i fingrarna länge nu så igår hade jag och min mamma en sydag. Äntligen!!
Hon var flitig och sydde två par byxor till Iris och jag knåpade ihop en mössa som jag fått en beställning på. Att man inte hinner lika mycket som vanligt är ju bara att inse.. Det blev en del amningspauser och annat pyssel mellan varven. 
Men kul var det, önskar bara att det fanns fler timmar på dygnet.



Jimmie är nyss hemkommen från sitt första pass yoga, yes ni läste rätt. Haha!
 Nu blir det Idol i sängen sen läggdags. Godnatt! 

2 kommentarer:

  1. Hela släkten är tyflien Kreativa. Grattis. Synd att det inte spiller över till lilla jag.

    SvaraRadera