lördag 26 mars 2011

Helgen är här!

Det är redan lördagkväll och endast en dag kvar på denna helgen. Vart tar tiden vägen.
Igår startade jag och Elsa dagen kl 07.30 på H&M för att VIP shoppa. 20 procent på hela sortimentet plus en go frulle. Tack för det!
Kvällen bjöd på mys ute hos Nilsson/Sturk i Bårslöv. Alltid lika trevligt!

Idag har jag jobbat min sista dag på Idas. Känns verkligen märkligt att jag inte ska vara där mer. Men livet går vidare och på fredag börjar jag på frisyrmakarna. Ni är välkomna att boka tid där istället. Antingen på 042-191913 eller på deras hemsida.
Efter jobb knallade vi upp på Öfre med Sara och Louise för en göttig eftermiddag med sushi och en massa inredningssnack. Hög mysfaktor denna lördag. När jag och Elsa kom hem hade Jimmie och Björn lagat middag och det var bara att sätta sig och äta, igen.

Hoppas ni alla har en go lördagkväll!



 Oxfilé med klyftpotatis, oliver, fetaost och tzatziki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar