onsdag 23 mars 2011

Solstråle

Idag har Elsa varit på ett strålande hurmör. Hon har ätit hyfsat, sovit bra, kramat mamma mycket och skrattat en massa. Nu låter det som om hon inte brukar vara på gott humör, men det kan ni som känner henne intyga att så är inte fallet.
MEN... De senaste veckorna har min lilla älskling förvandlats till ett jag-ska-inte barn. Detta kallas trots och ja, jag visste att det så småningom skulle komma men inte redan. Förra veckan hade vi en jag-ska-inte-somna vecka och denna veckan har varit en jag-ska-inte-äta vecka.
Idag har dock allting gått bra och då blir man så himla glad.

Jag bjuder på lite goa bilder från dagen.



2 kommentarer:

  1. Aaaa jag dör så söt hon är!! Pussa henne från mig
    Ps. Hoppas du fick beställt Plexi hyllorna - snyggingar!

    SvaraRadera
  2. Elsa... Hej!! Jag tror vi har en blivande fotomodell i vår älsklings Elsa. Hon är så söt. Fastän jag redan var inne och titta på bilderna igår var jag tvungen att titta igen, blir så glad att se henne! Ha en bra dag idag!

    SvaraRadera