måndag 27 juni 2011

Fix och trix

Oj vilken skön dag det har varit idag. Dagen började på blodgiveriet, min första gång där. Nu var blodvärdet tillräckligt högt för mig att lämna blod. Känns riktigt bra!
Annars har vi bara njutit i solen och såklart fixat och trixat lite här hemma.

Elsa har fått en liten sagohörna på sitt rum. Där ska vi mysa och läsa sagor innan läggdags.
Ska bara sy lite kuddfodral till kuddarna men annars blev det rätt fint tycker jag.
Mitt bord som jag fyndade på loppis för några veckor sedan, om ni kommer ihåg, har också blivit färdigmålat.
Så här blev det! BetongEet som står på har Malin gjort till mig. Hon gjuter även lite på beställning så är det något ni vill ha så hör av er till mig.

Men bäst av allt idag är ju faktiskt att lilla Ben har tittat ut. Vi är så glada för er skull! Grattis!

2 kommentarer:

  1. Woohoo! Jag blev 10 000:de besökaren. Snyggt!! Fint du gjort till din lilla prinsessa. Puss på er

    SvaraRadera
  2. Ja känns bra att du tog den=)

    SvaraRadera