fredag 7 oktober 2011

Kommer ni ihåg?


Kommer ni ihåg de här trollen?
Jag hade ganska många när jag var liten. De fanns i många olika storlekar och färger och det fanns dem som man skulle sätta på pennor.
Köpte det här trollet till Elsa på Åhlens igår, blev lite nostalgisk. Hon har dock inte fått det än så det ska bli kul att se om hon tycker om det.
Jag tyckte iallafall att hon var väldigt söt!

Ikväll sitter jag själv i soffan, Elsa sover och Jimmie är ute på stan och ränner. Idol i bakgrunden och hemnet på datorn. Vet inte hur många gånger jag har kollat på alla husen och vridit och vänt på dem fram och tillbaka. Klockan tickar ju på och snart vill vi gärna hitta ett hus. Men det är inte lätt alltså.
Tror jag ska släppa datorn nu och gå in och borsta tänderna. Det är dags att krypa ner för imorgon väntar jobb som vanligt.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar