tisdag 11 oktober 2011

Sköna hem

Nu har jag precis landat i soffan efter en lång dag på jobb. Jag möttes hemma av et tnytt nummer av Sköna hem. Det är en av alla fördelar med mitt yrke, att jag ofta får gratis prenumerationer på olika tidningar. Vips så dyker det ner flera nummer i rad. Trevlig överraskning!
Så nu ska jag sätta mig i soffan med min tidning och mitt kaffe och sluka in all inredningsinspiration.
Imorgon ska vi kolla på ett hus som vi har stora förväntningar på, därefter bär det av till Malmö och Stoff och Stil för tyginhandling. Kvällen avslutas hemma hos Sara med bästa tjejerna för kvällsfika.
En lovely dag att se fram emot!

1 kommentar:

  1. Hej! Det verkar inte som att min kommentar om Max ålder kommit med. Han är snart 5 månader. Träffar ju din svärmor varje tisdag på rytmiken så jag kan lämna pengarna till henne för mössan :)

    SvaraRadera