fredag 17 februari 2012

Fredag hela veckan

Oj vad snabbt veckorna rullar på. Fredag igen och helgen står framför oss. Ska ni hitta på något kul i helgen?
Imorgon blir det jobb ett par timmar för min del, några fler timmar för Jimmies del och Elsa får mysa hos mormor och morfar.
På söndag blir det en tur till Malmö för att förhoppningsvis avsluta något som fortfarande ligger som en tung sten på mina axlar..

Appropå stenar på axlarna så kom vår första elräkning. Jisses! Jag hade förväntat mig mycket, men inte så här mycket. För två ynka veckor ska vi punga upp med 4700kr. Är inte det helt vansinnigt!?
Fram till i onsdags var det jättekul med snö och pulkaåkning, nej nu måste det bli varmare ute.



Trevlig helg!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hej!!! GUD vad spännande, men denna gången kommer det gå galat jag lovar och håller på dig;)
    Fy fan det var inte billigt, vintern är trevlig men inte när det gäller att värma hus, men kan det verkligen stämma inte ska ni väl ha en räkning på 10 000 i månaden det går ju inte!!!
    Jag tänker på dig hela helgen!!!
    Kram Sandy

    SvaraRadera
  2. Tror precis som Sandy att det kommer gå hur bra som helst för dig på söndag. Kommer kännas så skönt när det är över! Vi håller tummarna för dig såklart.

    Trevlig helg till hela familjen från oss!

    SvaraRadera