torsdag 22 november 2012

Ystad saltsjöbad

Tisdagen och onsdagen tillbringade vi på Ysb. När vi kom fram tog vi en sväng i spadelen och badade lite. Till middag åt vi ett fantastiskt ankbröst med potatisgratäng, därefter var vi ganska möra och jag tror jag somnade på två sekunder. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag hade två sömnlösa nätter i ryggen.
Det bästa med att bo på hotell är frukosten tycker jag så där satt vi riktigt länge och gottade oss.
Innan hemfärd hade vi bokat en två timmar lång behandling som heter The creek experience. Jättemysig behandling där man "behandlar" sig själv i olika rum med olika temperaturer och dofter. Lite väl mycket bastu för min del men annars var det härligt.















Här hemma är Elsa fortfarande sjuk. Mätte precis att hon hade 40,5 i temp. Det är femte dagen med hög feber så imorgon blir det till att ringa doktorn igen.
Nu börjar det även bli jobbigt med vabbandet men imorgon har vi iallafall löst det så att vi jobbar halva dagen var. Det gäller att pussla ihop det så gott det går.



Posted using BlogPress from my
iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar