tisdag 7 maj 2013

Min kära sambo har blivit stor

När ska du bli vuxen och börja dricka kaffe? Ja jag tror nog en icke kaffedrickare har fått höra det ett antal gånger under sitt liv. Men!!! Nu har det alltså hänt mirakel. Något som jag aldrig i min vildaste fantasi kunde drömma om. Min sambo har äntligen blivit vuxen och börjat dricka kaffe. Halleluja!
Varje morgon ( tidigt ) sprider sig denna underbara kaffedoft upp på ovanvåningen. Det doftar ju juvligt!
Och helt plötsligt får man kommentarer som jag aldrig trodde jag skulle få höra - vill du kolla så jag stängde av kaffekokaren, - älskling, det finns kaffe i köket nu, osv...
Det känns iallafall underbart att ha någon att dela en kopp kaffe med, det blir så mycket godare då.

Så Jimmie, välkommen in i vuxenvärlden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar