söndag 8 december 2013

Hej julfeeling!

Oj det är redan andra advent. Varje år tänker jag att vi ska hinna med så mycket runt jul men varje år springer dagarna iväg och så hinner man inte ens hälften. Kanske är dags att sänka ribban lite och inse att man inte kan göra allt.
Julklapparna har jag kommit halvvägs med iallafall. Julbak blir denna veckan. Att baka lussebullar är ett stort måste. På fredag ska granen in. Till helgen ska vi ha kalas för Elsa så det blir en hel del extra att göra inför det. 


I helgen har vi passat på att leka i snön och sätta ihop pepparkakshuset. Att pynta runt huset tycker Elsa är roligt och jag kommer ihåg själv från när jag var liten hur kul jag tyckte det var. Lägg märke till hajen i dammen😊. 



Förresten så var mötet med kusinerna riktigt lyckat. Så himla roligt att äntligen få träffas och till helgen ses vi igen. Bilder kommer i ett annat inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar