måndag 27 januari 2014

Härlig helg

Helgen som gick var riktigt mysig. I lördags var jimmie på fest med jobbet så vi tjejer packade väskan för en sleepover hos mina föräldrar. Det var riktigt länge sedan vi sov där. Elsa var så nöjd. Hon tycker det är så mysigt att sova där och speciellt när hon får ha mamma med.  Riktigt bortskämda blev vi med god mat och godis och faktiskt en ganska bra nattsömn. Dock fick jag lite ont om plats...

I söndags träffade jag underbara vänner för en lunch i Linnéaträdgården. Tre timmar sprang snabbt förbi och ändå kändes vi inte riktigt klara med samtalsämnena.. Tur vi ses imorgon igen. Det är inte ofta vi ses utan barnen nu för tiden men så underbart det kan vara att få sitta i lugn och ro och äta. Jag hade nästan glömt. 
Riktigt frusen var jag efter vår lunch, kallt där vi åt. Då var det extra gött att komma hem till en varm brasa och ett gott gäng. 
Bästa köpet förra året. Min "nya" jacka. Jag är så nöjd! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar