torsdag 24 februari 2011

Ledig dag

Idag har både jag och Jimmie varit lediga så medan Jimmie hade lite att fixa i morse så stack jag och Elsa till öpnna förskolan och busade. Det är gött att gå dit ibland så Elsa får leka av sig, hon sover så gott efteråt.

I eftermiddag har vi varit en runda på babyproffsen och spanat på en ny vagn. Det lutar åt en city mini. Den verkar jättebra och uppfyller alla våra krav på en resevagn och är dessutom extremt lätt att fälla ihop och bära med sig.
Efter babyproffsen åkte vi till Netonnet, vilket inte var det lättaste stället att hitta till. Om man nu lägger en affär så mitt ute i ingenstans så kanske man ska satsa lite på skyltning.
Hur som helst så är vi ute efter en ny laptop men jag tycker det är svårt när man inte kan se dom på riktigt och inte heller få någon hjälp från personalen. Nja, Netonnet är säkert jätte bra om man vet exakt vad man vill ha men är man osäker så ska man nog kolla runder på andra ställen innan man köper. Det blev alltså ingen dator idag heller...

Så här trött var Elsa när vi kom hem.


3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Åh vilken liten slagen hjälte! Annat var det i söndags när hon vägrade sova middag. Busfrö ;)

    SvaraRadera
  3. Tjena!! ååå, alltså Sofie....ibland fattar jag inte att du har en liten bebis-Elsa!! Jag fick en sån overklig känsla när jag tittade på bilden på er...tänk alltså!! Helt sjuk. :)

    Hoppas ni mår bra alla tre. Här uppe är det snö så det står härliga till. I helgen inviger vi Hammarbybacken på skidorna. Ha en fortsatt bra fredag. Miss you. Puss

    SvaraRadera