onsdag 2 februari 2011

sjukling...

.. är Elsa idag. Började igår eftermiddag då febern slog till med 40 grader. Feber hela natten men nu fram på morgonen verkar den ha gått ner något. Har aldrig sett Elsa så borta, hon har i och för sig aldrig haft så hög feber, men otäckt när man inte vet om hon är vaken eller sover.
Nu somnade hon precis på skötbordet så jag hoppas hon sover ett bra tag och vaknar upp pigg och glad. Och nä, jag lämnade inte henne där. =)
Själv ska jag passa på att pyssla lite här hemma och tvätta det kan man ju alltid göra.

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att hitta till din blogg! Ursäkta att det tagit tid att svara. Du undrade över mössan i ett av mina inlägg...mönstret finns i en Ottobre, jag ska kolla upp vilket nr. Minns inte det i skrivande stund. Återkommer! Ha det gott! /Lina

    SvaraRadera
  2. Åh stackars liten, hoppas verkligen att hon kryar på sig snart!

    Pussar & Kramar till henne från mig ;)

    SvaraRadera