fredag 28 januari 2011

Fredag!!!

Jimmie jobbar kväll så det blev en härlig start på dagen med go frukost tillsammans. Älskar att äta frukost, dagens bästa mål tycker jag.

 Elsa på ett strålande humör vid frukosten som nåon timme senare var helt bortblåst

Efter frullen mötte jag upp Åsa och Leo för ett besök på Maria Öppna förskola. Vi damp rätt in i sångstunden, Elsa tyckte det var jättekul. Men efter sången förvandlades Elsa till ett litet monster. Har aldrig sett henne så arg och irriterad. Jag fick inte bära henne, klä på henne och mat det skulle hon absolut inte ha. 1 årstrots eller irriterande tandsprickning? Något är det iallafall för resten av dagen har varit likadan.
På vägen hem hämtade vi upp Catta med barn och väl hemma lagade vi en sen lunch och lyxade till det med semlor. Vilken lyxardag.
 Åsa och Leo
Catta, Felicia och Elsa
 
 Goa Miranda
Bus i soffan

1 kommentar:

  1. Vad mysigt! Jag saknar er! Har haft fullt denna veckan med en ansökan som lämnades in igår. Kanske kan ses nästa vecka? tisdag em/kväll kanske?
    Jag har ju inte träffat Elsa sedan hon börjat gå!
    puss o kram från eve

    SvaraRadera