onsdag 26 januari 2011

Tandläkarbesök

Idag har Elsa varit på sitt första tandläkarbesök. Hon var på strålande humör och charmade tandsköterskan. Jag tänkte att det skulle bli svårt för dom att kolla i hennes mun eftersom hon hatar när vi ska kolla efter nya tänder, men det var inga problem. Det märktes att det inte var första gången som hon tittade ett barn i munnen.
Vi fick veta att Elsa är tidig med sina tänder, har tio stycken plus en på G. Allt var iallafall i sin ordning och jag tror Elsa fick ett gott första intryck av tandläkaren.

Förutom tandläkarbesöket har jag jobbat hela dagen och ska även göra det imorgon. Elsa ska vara hos mormor och morfar hela dagen och bli bortskämd.

 Det är kul hos tandläkaren

3 kommentarer:

  1. Duktiga Elsa, klart att hon charmade tandis! Det är hon ju så bra på! Längtar tills jag ska passa henne :) Sov gott! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det gick så bra, första besöket känns ju ganska avgörande för hur de kommande blir :)

    Vad ska ni hitta på i helgen?

    Louise kan vi inte passa ihop?! Jag vill också :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Helgen blir nog ganska lugn.. någon av er som vill ses en runda på söndag eftermiddag?

    SvaraRadera