tisdag 25 januari 2011

Redan tisdag

Tiden går så fort. Helgen sprang förbi och nu är det redan tisdag.
I lördags jobbade jag till två och på kvällen blev det häng med Louise. Käkade en massa gott och slappade. Härlig lördag!

Söndagen bjöd på häng ute i Bjuv. Blev några timmar vid symaskinen  och tre färdiga dreggelhaklappar som vi ska ge till lille Leo.

I måndags åkte vi ut till Malin och käkade frukost. Både Nina och Anna var där med sina barn så Elsa hade fullt upp med alla. Efter frukosten begav vi oss till Babyproffsen för att kolla in lite vagnar. Vi är ute efter en lättare vagn till Elsa att variera med. En som väger mindre och tar mindre plats ihopfälld. Eftersom vi ska resa till sommaren så vill det till att vi köper en vagn innan dess.
Just nu står det mellan två stycken. Chicco sulky liteway och City mini.

Chicco Liteway ca 1400kr

City mini ca 3300 kr

Givetvis gillar jag den dyra mest, men är det värt det?

3 kommentarer:

  1. Vi har cityn och den är grym. Lätt hanterlig och smidig på alla sätt :) kram Noelle

    SvaraRadera
  2. Vad bra! Jag tycker också den verkar jätte bra. Älskar sufletten och att ryggstödet är så högt. Det enda jag tänker på är att den kanske inte är tillräckligt smidig som sulkyvagn. Tänker när vi ska flyga mm.

    SvaraRadera
  3. Den är toppen till det med. Vi hade med vår nu när vi var i Egypten. Det gick hur bra som helst. Jag är sjukt nöjd med den.

    SvaraRadera