söndag 3 april 2011

Första veckan avklarad!

Då är de första dagarna på nya jobbet avklarade och det känns jätte bra. Jag trivs redan med mina nya kolleger, salongen och allt runtomkring. Härlig känsla!

Igår spenderade vi kvällen ute i Bjuv med fantastiskt god middag och vin. Idag har vi firat lille Mille som fyllde tre år. Som vanligt så flyger bara helgen förbi. Men det gör inget för på tisdag kommer min älskade syster ner och myser med oss i två dagar.

Nu väntar en god kopp kaffe på mig och lite gott soffhäng med Jimmie och Björn.


Invigning av vårkläder. Mössan har jag sytt, jackan är ett loppisfynd av Malin, conversen kommer från USA och Louise och Fredrik och Scarfsen kommer från Barcelona och farmor. En härlig blandning helt enkelt!

4 kommentarer:

  1. Ååh vilken sötis!! Som sagt en blivande cover girl!! Kul att det gått bra med ditt nya jobb. Vi hörs i veckan. Puss

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint det blev tillsammans. Snygg tjej!!

    SvaraRadera
  3. Sällan skådat en så välklädd 1-åring, hon är en riktigt cool tjej :)

    Tack för luggfixet! Nu känner jag mig fin igen.

    Puss

    SvaraRadera
  4. Gud vilken söt unge du har Sofie!! Hoppas ni har en fin påsk! Kram från SHTC Jenny ;)

    SvaraRadera