lördag 9 april 2011

Påskfint

Då har man jobbat i tre dagar, därav tystnaden på bloggen. I eftermiddags när jag hämtat Elsa i Bjuv åkte vi till Väla en runda och trängdes med alla andra. Blev några små inköp men hittade ingen fin väggklocka som jag var ute efter.
På vägen hem åkte vi inom Netto för lite handling för att sen åka hem och laga en väldigt glamorös lördagsmiddag. Falukorv med blomkålsstuvning. Jäkligt gott men kanske inte nån helglyx direkt.

Blir så sugen på färg när man ser allt påskpynt i affärerna så idag blev det lite påskfint hemma hos oss. Fattas bara påskriset som ska inhandlas imorgon.




Det här fina kakfatet hittade jag på Väla idag

3 kommentarer:

  1. Jag har ett exakt likadant kakfat fast i rött :)
    Ha det bra, kram Tanja

    SvaraRadera
  2. Jag har ett svart!
    Vad fin min syster också blev i håret, nästan så att jag saknar min page... men bara nästan :-)
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Fint du pyntat! Älskar sådana burkar med lock :) Kakfatet är också en favorit.

    Hälsa familjen!

    Kram

    SvaraRadera