fredag 29 april 2011

Kunglig dag

Kalla mig nörd, tant eller vad som helst men jag kan inte hjälpa att jag tycker att allt detta med kungligt bröllop är fantastiskt kul att titta på.
Jag har jobbat hela dagen men har lyckats med hjälp av svt play appen att följa det hela på lunchen.
Roligast av allt är ju såklart att titta på alla fina klänningar och uppsättningar och hitta en massa inspiration till alla brudar och studenter som ska bli fina i sommar.
Att Kates klänning var både moderiktig och elegant är ju inget snack om saken men vad tyckte ni om Kronprinsessan Viktorias outfit? Själv tyckte jag att hon var helt outstanding snygg, jag är ju svag för aprikos, men tydligen går åsikterna isär.

 Väldigt snyggt med spetsen över armarna
Kolla in klackarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar