lördag 30 april 2011

Ikea

Efter jobb och efter upphämtning av Elsa hos farmor ( tack ) styrde vi bilen mot Ikea för lite sommarshopping. På listan stod solcellslampor till ballkongen och med oss hem fick vi fina solcellslampor plus en massa annat smått och gott. Sugrör, badtofflor, koppar, sandlådeleksaker, isglassformar, delikatobollar och bokstavskex var lite av vad jag just packat upp. Ganska somriga saker..

Nu ska jag göra glass till Elsa som vi kan låta henne äta med gott samvete.
Jag mixar banan, naturell yoghurt och hallon och häller det i formarna. In i frysen och imorgon är dom klara.


Nu syns olivträdet även på natten

4 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort på balkongen. Får man se fler bilder på den kanske?
    Caroline

    SvaraRadera
  2. Tack caroline! Under rubriken balkongfint i april ligger lite bilder från just balkongen.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Är det "solvinden"? Lyser den bra? Ser ut att ge ifrån sig ganska mycket ljus...
    /Tanja

    SvaraRadera
  4. Jag svarar gärna på dina frågor :) snuttan_carro@hotmail.com är min mailadress. Vi har Vilgot på Lasarettets förskola!

    SvaraRadera