söndag 15 maj 2011

Tråkigt

Idag har varit en riktigt tråkig dag. Jag har haft huvudvärk näst intill hela dagen, Elsa har haft ont i magen och till råga på allt fick Jimmie hoppa in och jobba hela dagen, på sin lediga helg. Så idag har alllt bara varit jätte tråkigt. Kanske beror det på vädret att vi känt oss lite hängiga idag, jag hoppas det iallafall.
Men imorgon börjar en ny vecka med massa skoj inbokat. Bäst av allt är att min kära syster kommer ner på tisdag. Alltid lika roligt och mysigt att få besök!
Så nu ska jag hoppa ner i sängen och sova, förhoppningsvis många timmar, vakna utvilad utan huvudvärk och starta en ny vecka med massa positiv energi.

Jag gick igenom och sorterade bilder och hittade denna från förra helgen. Den här bilden får iallafall mig att le.

Sov gott!

1 kommentar: