fredag 6 maj 2011

Trött fredag

Det är en trött Sofie som har landat i soffan. Elsa somnade ganska fort ikväll, det är nog en vecka nu som läggningen har gått så himla bra. Inte tagit en halv timme till en timme som det ofta gör utan denna veckan har det tagit max tio minuter. Visst, jag vet att allt sånt går i vågor men Elsa har nog mer eller mindre alltid haft svårt att komma till ro. Så utan att säga för mycket så hoppas jag att vinden har vänt.
På jobb idag var det mycket att göra, så himla kul att så många gamla kunder har följt med mig. Det gör verkligen att självförtroendet hamnar på topp. Jag måste också påpeka hur bra jag trivs på jobbet och speciellt med mina nya arbetskollegor. Det känns nästan som jag varit där alltid.

Bredvid mig i soffan har nu även en svettig Jimmie landat efter en springtur. Han ligger verkligen i nu med löpandet inför springtime. Jätteduktig är han. Mycket impad blir jag. Nästa helg hejar vi på dig!

Nu ska jag hämta täcke och kudde och krypa ner i soffan.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar