torsdag 24 november 2011

Adventspyssel och VAB

Idag har jag tagit ut min allra första VABdag, ever. Det är väl ett ganska bra betyg på två år?!
Elsa har fortfarande jätteont i sin mun av alla blåsor och därför satt vi i sängen klockan fyra imorse och åt isglass =) Inatt hoppas jag på bättre sömn. Imorgon blir det bus hos mormor och morfar så jag kan jobba igen. Två VABdagar i rad... Nä så roligt ska vi inte ha det.
Medans Elsa sov middag idag så hann jag iallafall med att pynta lite inför första advent.

Elsas luciatåg som hon fått av mormor. Finns på Åhlens.

1 kommentar:

  1. Usch stackars Elsa, hoppas hon kryar på sig!!!
    Mysigt med första advent på söndag! Jag ska också se till att ta fram mina stakar;) enda problemet, man har inga fönsterkarmar i USA skumt!!
    Kram till er!!!
    Sandy

    SvaraRadera