torsdag 3 november 2011

Juldekorationer

Många av er tänker väl att jag är tråkig nu som tänker på julen redan. Men jag blir alltid sugen på att börja julpynta så här års. Förmodligen för att det är så mörkt ute och man känner att man måste ljusa upp tillvaron lite.
Jag kollade runder lite på nätet eftersom jag är sugen på lite nya saker och hittade den här fina adventsljusstaken. Så himla enkel och fin tycker jag. Har sett den i vit också.

Jag känner också att jag är så trött på alla pappstjärnor som man haft nu i många år och iallfall till nästa jul, i det nya huset, vill jag ha stora ljusstakar i fönsterna.
Bredvid jobb ligger en lampaffär med många fina ljusstakar, kan vara där mitt sug kommer ifrån.
Men hur fint hade det inte varit att ha sådana här i fönsterna till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar