måndag 21 november 2011

NEJ!!!

Jag klarade inte mitt gesällprov igår. Men det var sååå nära.
Igår var alltså dagen som jag våndats för och stressat över här. I månader har jag övat inför detta och hela tiden haft en klump i magen över ett moment.
Mellan 07.00 och 19.00 höll vi på och under dagen kändes det som att allt gick ganska bra förutom med min volymföning. Hon såg faktiskt inte riktigt klok ut.
Som ni förstår klarade jag inte det momentet, men... på alla
andra moment fick jag bäst betyg av alla som var där. För mig känns det iallafall som en liten tröst. Så om tre månader är det omprov, men som tur väl e bara på föningen.
Trots allt är det en stor lättnad idag, äntligen är det över. Nu kan jag börja tänka på julen och framför allt flytten.

Sofie Norlöv

5 kommentarer:

  1. Oj hjälp vilken press.. Vilken tur att du bara behöver göra ett moment & slipper göra om allt.

    SvaraRadera
  2. Fy vad surt att missa på ett enda moment! Suck. Skönt i alla fall att det bara blir det du behöver göra om, och då kommer du säkert fixa det. Du är ju bra!

    SvaraRadera
  3. Du fixar det på omprovet, du är ju bäst!
    <3<3<3
    Har du haft någon tid över för Hannes mössor?
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Ja det har jag faktiskt. De blir klara till helgen. Hoppas dem ska passa denna gången =)

    SvaraRadera
  5. Åh va synd Sofie!! Jag håller tummarna för dig när det är dags för förningen. Roligt att du var bäst av alla annars :) Kram Lotta

    SvaraRadera