fredag 4 november 2011

Egohelg

Helgen som väntar blir en riktig egohelg. Både för mig och Jimmie. Ikväll ska han träffa grabbarna och jag och Elsa får fredagsmysa själva.
Imorgon kommer mina tjejer på frukost. Det är inte ofta vi får ihop det så det ska bli underbart att bli uppdaterad på allas liv.
På kvällen ska jag hem till Malin. Vi ska äta gott, dricka vin och bara göra en massa tjejiga saker.
På söndag vankas det brunch hemma hos Sara och Niklas i Ramlösa.
Vilken mysig helg som väntar med massa häng med underbara vänner.
Med tre timmar kvar på jobb börjar fredagskänslan infinna sig.


Sofie Norlöv

2 kommentarer:

  1. Tack för vantarna! Sorry att jag inte svarade dej. Men jag såg ej kommentaren. Jag använder nästan bara min mobil till att blogga/läsa bloggar så jag vet inte vad som blev galet. Pengarna lämnade jag till Ann & vantarna sitter perfekt. Jättefina!

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Jag har fått pengarna.

    SvaraRadera