onsdag 6 februari 2013

Influensa?

Jag läser överallt att folk ligger hemma i influensa, men har hela tiden tänkt och hoppats att jag ska klara mig. Men det verkar tyvärr inte som det längre.
Idag är det 30 dagar till lillan är beräknad och om en vecka plus några dagar befinner jag mig i vecka 38 och då räknas bebis som fullgången. Att ligga med influensa eller ev en seg lunginflammation känns inte helt optimalt just nu. Därför har jag fått en tid till vårdcentralen i eftermiddag och kolla så det inte blivit något bakteriellt av det.
Inatt har jag hostat mest hela tiden och inte sovit många timmar. Elsa är också fortfarande febrig men relativt pigg ändå.
Åh jag som bara har två veckor kvar på jobb.. Känns inte kul att behöva avboka kunder så här på upploppet.
Men både jag och bebis får faktiskt gå först nu.



1 kommentar:

  1. Åh nej! Inte influensa :( Hoppas det vänder tillbaka igen så att du kan samla krafter och sova. Bens ögoninflammation är inte vacker. Blir nog vab hela veckan.

    SvaraRadera