lördag 23 februari 2013

V 39

Oj vad tiden springer iväg nu. Redan V 39 och endast två veckor kvar till beräknat.
Jag känner inte så mycket i kroppen förutom de sammandragningar som jag haft nästan hela graviditeten. Möjligtvis kommer de något oftare nu i slutet. Jag känner också varenda liten kroppsdel som rör sig under huden, det är riktigt trångt nu och det är inte speciellt skönt när en fot spjärnar ut.
Annars mår jag faktiskt väldigt bra nu. De flesta besvär som jag haft har konstigt nog lättat.
Idag är andra dagen av ledighet och det känns härligt att hela familjen är hemma en lördagsmorgon.

I eftermiddag ska vi på kalas hos Bastian som fyller 6 år. Stora killen nu! Kan inte riktigt fatta hur tiden kan gå så fort.

Hoppas ni får en bra lördag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar