tisdag 9 augusti 2011

Sydag

Hela eftermiddagen och kvällen har jag och min mamma spenderat vid symaskinerna.
Älskar att få dessa dagar till att bara skapa. Resultatet blev en massa klippande.
Två mössor blev iallafall klara och ett par byxor till lilla Ben. Byxorna vill jag dock inte visa för än Ben har fått dom.


 Två knytmössor, den randiga till Elsa och den gröna till försäljning
               Två tröjor i olika storlekar som min mamma sytt klart sedan tidigare
En massa halvfärdiga mössor 

Vissa av sakerna kommer nog säljas på loppisen på lördag. Hoppas bara på att regnet kan hålla sig borta.

2 kommentarer:

  1. Vad nyfiken jag blev nu på byxorna! Vad snällt av dig :) Såg mössor i den modellen på Villervalla butiken och sa till Niklas att vi skulle köpa till dig som inspiration, men du hade redan full koll ser jag! Duktiga du, hade jag varit hälften så bra på att sy vore jag glad :)

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig Sofie!
    Jag har en gammal kompis som också syr barnkläder, titta in på hennes blogg vettja:)! www.litenstjarnabarnklader.blogspot.com
    Kram jojo

    SvaraRadera