torsdag 11 augusti 2011

Ute på landet..

Ja ute på landet närmare bestämt utanför Rögle på Stureholms gård spenderade vi onsdagskvällen tillsammans med fantastiska vänner. Hela gänget var samlat, inklusive männen och det händer inte allt för ofta. För en stund sedan kändes det som vi var tillbaka på gymnasiet men 10 år efter studenten har det hänt ganska mycket.
Tack Sandy och Fabian för en perfekt onsdagskväll =)


Eftersom telefonen låg i bilen hela kvällen så har jag inga bilder att bjuda på. Men det blir en bild på byxorna till Ben istället.

4 kommentarer:

  1. Tusen tack för byxorna, hur sköna och fina som helst! Håller helt med om att det var en kalasbra kväll igår, timmarna försvann iväg fort! Hade hoppats på att Ben skulle vilja sova mycket idag men tvärtom är han klarvaken och ganska missnöjd...tror jag får sota för min lunch igår som innehöll både lök och kål...:)

    SvaraRadera
  2. åh nej vad tråkigt..Men fick ni sova inatt?
    jobbigt att han är så känslig. Men det blir bättre ju större han blir. Då kommer hans lilla mage tåla mer och mer.
    Elsa somnade som en stock när vi kom hem iallafall. skönt att det är så lätt att ha med dem. kram

    SvaraRadera
  3. Jag säger det igen, Sofie! Du är så jätteduktig på att sy..... Roligt och imponerande! Kvällen igår var fantastisk. Vi får göra om det snart igen. Kram /Lotta

    SvaraRadera
  4. Tack tack! Men min kära mor är syexperten, jag håller bara på att lära mig =)

    SvaraRadera