tisdag 12 mars 2013

Lite nytt

Väla i tre timmar igår resulterade i lite nytt till Elsa. Hon var i behov av ny fleecejacka och lite nya tröjor då hon växer så det knakar.
Måste tipsa er om Newbies nya kollektion som nu sträcker sig upp till storlek 98. Storlekarna är ganska generösa så 98 var jämförbar med deras andra 104.
Jag kunde inte motstå detta set till Elsa och lillasyster. Den lilla klänningen är på väg hem till mig med posten då storlek 56 var slut i butik. Så fint att få klä dem i likadana kläder ibland.

Fick ett annat paket med posten idag. En jacka till Elsa från Pomp Delux. Jag älskar deras kläder! Har inte sett någon på länge som haft hemparty så jag blev jätteglad när jag såg att de öppnat en ny webshop. Jackan var här på två dagar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar