söndag 24 mars 2013

Stor omställning

Trots att man hört det tusen gånger om så kunde jag nog inte riktigt föreställa mig hur stor omställning det skulle vara med två barn istället för ett. Ändå kunde vi nog inte fått det lättare då Elsa leker och fixar själv hela dagarna. Jo visst får man dåligt samvete när man för hundrade gången säger till Elsa, snart ska vi leka, jag ska bara först...
Imorgon har Elsa bestämt att hon och pappa ska åka och bada. Det blir mycket med pappa just nu när Iris vill äta så ofta. Hoppas det rättar till sig snart.
Men man får inte glömma att det faktiskt också är väldigt mysigt med allt bebismys. När Iris är vaken, de få stunderna under dagen, är hon oftast väldigt nöjd och nyfiken. Man kan ju inte låta bli att undra vad det ska bli för en liten människa av henne.






2 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Jag får mig en tankeställare när jag läser ditt inlägg och funderar nyfiket på hur det kommer bli. Stor omställning är man ju inställd på men ändå sjukt svårt att föreställa sig. Det gäller nog att dra ner på kraven rejält och göra det så enkelt som möjligt för sig. Lättare sagt än gjort kanske ;)

    Kram till er! Hoppas vi kan kommaoch hälsa på SNART!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA vi vill gärna träffa er snart! Kram

      Radera