torsdag 14 mars 2013

Oh my...

Tyvärr fortfarande ingen bebis.
Idag, fem dagar över tiden. Alltså då Elsa kom.
Men det fick jag höra hos barnmorskan igår att det inte alls har något sammanhang.
Allt såg bra ut, nästan för bra som min barnmorska sa.
Hon gjorde en så kallad hinnsvepning på mig som i bästa fall ska sätta igång det hela. Om det funkar ska det sätta igång inom 24 timmar annars har det inte haft någon effekt. Än så länge känner jag inget så tyvärr funkade det nog inte.
Jag som hade hoppats så!

Idag ska Elsa på dagis och jag tänkte parkera mig i soffan och bara slappa.

Hoppas ni får en fin dag!



3 kommentarer:

  1. Nu känns det som att man känner sig lurad, att det inte kommer någon bebis alls... Hihi eller hur? Håller tummar & tår, fast vem vill komma ut i detta snökaos brrrrr!!! :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Precis så känner jag. Jag är nog inte ens gravid :)

      Radera
  2. Gick du över med dina förresten?

    SvaraRadera