onsdag 23 januari 2013

Babybasket

Jippi, nu har den äntligen kommit!
Innan jul beställde jag en babykorg på nätet. Idag kom den, ända från Tyskland, hem till dörren.
Nog hade jag såklart förväntat mig att den skulle vara fin, men att den skulle vara såå fin trodde jag inte.
Hör kommer lilla bebisen sova så gott. Perfekt att ställa i spjälsängen eller mellan oss i sängen och lätt att bära med sig.
Snabb var jag att bädda den direkt, haha!
Jag beställde korgen från ett företag som heter Onetex och ligger i Fristad som sen i sin tur beställer korgarna från Tyskland.
Frakten kostade endast 29kr och då fick jag korgen levererad till dörren. Det är service.



4 kommentarer:

  1. Så fin:) / Emma och Minna

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin! Blev lite sugen på att skaffa en själv :) Är det den som kostade strax under 1000 kr? Köpte du till kudde och madrass?

    Ha en fin helg!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den kostade något på 900. Heter palmkorg wendy. Madrass ingick. Täcke och kudde har jag tagit samma som jag hade i vagnen när Elsa var liten. Men kudde behövs knappt, madrassen är så mjuk och täcket kommer väl ändå vara för tjockt i början så en filt blir nog bättre :).
      Du kommer inte bli missnöjd om du beställer en.

      Radera
    2. Det blir nog en sån. Tack för tipset! Kul att köpa ngt nytt till lillebror. Annars har man ju det mesta redan.

      Hoppas ni får kul på festen ikväll!

      Radera