tisdag 8 januari 2013

Fix

Både jag och Jimmie har varit lediga idag och vi har fått mycket gjort. Riktigt skönt med fixardagar. Dock känns det i varje liten del av kroppen ikväll.
Imorse när Jimmie och Elsa lavade ved fick jag damsugat huset. Därefter åkte vi till återvinningsstationen och slängde en massa skit.
Nästa stopp blev Ikea där vi köpte skötbord.
Nu är det på plats och jag har även hängt upp mina pompoms som jag beställde från nätet.

Så här fint blev det!






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Blev ju en mysig liten skötbordshörna. Fint med pompoms! Vilka söta kläder du hittat ifrån Newbie, påminner mycket om Pomp de Lux i färger och mönster. Kul att köpa lite nytt och nu behöver man ju inte tänka så mycket basplagg för det har man ju redan.

    SvaraRadera