onsdag 30 januari 2013

Förkyld och barnmorskebesök

Har precis varit hos barnmorskan. Allt såg bra ut, en mönstergraviditet som hon säger. Blodvärdet hade ökat lite till och ligger nu på 123. Helt ok enligt barnmorskan.
Bebisen ligger kvar med huvudet neråt, vilket jag i och för sig visste då jag känner hur hon ligger nu. Hon har näst intill fixerat sig också och ligger tydligen extremt långt ner. Jo tack, jag känner det!

Vi har dragit på oss en rejäl förkylning, jag och Jimmie, så onödigt och tråkigt.
Den här mannen ser ut som jag känner mig idag..

2 kommentarer:

  1. Skönt att det gick bra hos barnmorskan! Trist med era förkylningar, hoppas de inte blir lika långvariga som våra varit.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nä jag hoppas verkligen inte det. men det känns redan som att det är lite bättre. Hur gick det med era ringar?

      Radera