söndag 20 januari 2013

Kan inte sova

Halvsitter i sängen och har en snarkande Elsa bredvid mig.
Jag har kommit till den punkten nu då det inte går att sova bekvämt längre. Vaknar minst fem gånger varje natt för att gå på toa och ytterliggare några gånger för att ändra position i sängen. Hur jag än ligger så värker ryggen. Det brukar sluta med att jag ger upp framåt morgonen och sätter mig upp i sängen. Inte konstigt om man är trött.

Igår hade vi tacokväll med Nilssons. Tack för det! Alltid lika mysigt att hänga med er och så skönt få påfyllt av positiv energi :)



2 kommentarer:

  1. Låter jobbigt med sömnen, eller rättare sagt bristen på den :/ Var det så när du väntade Elsa med? Man glömmer så fort...Jag sover bra än så länge men vaknar jag till på natten är det mycket svårare än vanligt att somna om. När är sista dagen på jobbet?

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer inte heller riktigt ihåg hur jag sov när jag väntade Elsa. Men det är riktigt jobbigt att vakna en gång i timmen.
      Jag sov bra fram tills för ett par veckor sedan sen vände det bara helt tvärt tyvärr.
      Hoppas du slipper.
      Sista dagen på jobb är den 21 februari. Så fyra veckor till. Jag vill så gärna stå ut men vi får väl se om jag fixar det. Sista veckan jobbar jag bara två dagar.
      Har du bestämt än hur länge du vill jobba?

      Radera